Hopp til hovedinnhold

Suksesshistorier

OMA-modellen skaper verdi for våre kunder

Gullfunn

INEVO bistår Gullfunn med en rekke felt innenfor digital markedsføring for å bidra med vekst.

Lille Vinkel Sko

Slik hjalp INEVO Lille Vinkel Sko med å skalere sin tilstedeværelse i Google og sikre vedvarende vekst i en skiftende digital annonseringsverden.

Reprice

Posisjonering, branding og nye nettsider for internasjonal satsing!

SuperOffice

Denne innhold og SEO-strategien genererer 60 000 flere besøk til SuperOffice.com hvert år.

Digizuite

Denne kundesentriske SEO-strategien tredoblet antall nettsidebesøk og demoregistreringer for Digizuite.com

Highered

INEVO fylte behovet for en markedsføringsrolle hos Highered

GA-map

Hvordan vi lanserte ga-map.com én dag før tiden

Acem

Slik hjalp INEVO Acem med 50% økning av trafikk til nettsidene og markant økning i påmeldinger til meditasjonskurs gjennom betalt annonsering og merkevarebygging.

Venstre

Les hvordan Venstre og INEVO sammen skapte en digital strategi som bidro til et historisk valgresultat for Venstre i Stortingsvalget 2021.

730 og Melk & Honning

Les om hvordan vi bisto 730 og Melk & Honning med å lansere nye sider og doble trafikken på under et år.

LeadSquared

Tredoblet organisk trafikk for LeadSquared på 90 dager

Kry

Et økt fokus på SEO har gjort at Kry vokser i rekordfart organisk.

Ragn-Sells

Les hvordan Ragn-Sells og INEVO har klart å skape en suksessoppskrift på nett som har bidratt til rekordomsetning.

DER UTE

Les hvordan Der Ute sammen med INEVO skapte en sterk omsetningsvekst med WOW-opplevelse på nett!

Triaden Tannklinikk

Slik bistod vi Triaden Tannklinikk med hjelp til å skaffe 1000 nye kunder!

Opplev Oslo

Time 2 Discover er norges første og eneste firma til å levere tjenester på blokkjede. Høsten 2020 gjennomførte de sitt første offisielle arrangement med INEVO sin OMA Marius Schafferer som ansvarlig for digitale aktiviteter. Aktivitetene bidro til at over 200 personer løp, syklet og gikk på “skattejakt” i Oslos gater en regnfull høstdag.

Musti Norge

– I fjor sto nettbutikken for rundt 15 prosent av vår omsetning, og denne biten vokser mer enn våre fysiske butikker. Min målsetning er at nettbutikken skal stå for 25 prosent av vår samlede omsetning om to til tre år.

TheFactory

Hvordan vi hjalp TheFactory til seier i Nordic Startup Awards.

Moccamaster.com

Slik hjalp vi en av Nordens sterkeste merkevarer å lykkes på nett!

ASWEARENOW.CO

Slik bistod vi AWAN (As We Are Now) med opplæring for å øke nettsalget med 300%

Bilpleiekongen

Målet var å øke omsetningen med 25% fra Black Friday ifjor. Det var også tanker om at det hadde vært gøy med en dobling fra i fjor. Selv dette målet ble knust. Her kan du lese hvordan Bilpleiekongen gjennomførte Black Friday!

På finanskrisens slagmark

INEVO har bistått Svein Harald Øygard med lanseringen av boken «På finanskrisens slagmark». Arbeidet gikk ut på å utforme en nettside som er optimalisert for å skape interesse for lanseringen og tilrettelegge for lead-generering samt forhåndsbestillinger av boken.

Enklere Liv

INEVO har gjort markedsføringen enklere for Enklere Liv.

Skadedyrshop.no

Slik økte vi organisk trafikk med 473%, og nye brukere med 567% i løpet av 6 måneder for Skadedyrshop.no

Lunehjem

Lunehjem er i dag en av de raskest voksende interiørbutikkene på nett. I spissen har vi Lisbeth Tverback som har driftet butikken siden 2005.

Tekstdoktor

I november i fjor fikk INEVO i oppdrag å lage ny nettside for Norges eneste tekstdoktor, Christine Calvert. Hun holder en rekke skreddersydde kurs for næringslivet i inn- og utland. Christine er også på Talerlisten.no

Bilpleiekongen.no

Bilpleiekongen økte omsetningen med 40% i 2017 og har opplevd enorm vekst på kort tid. I år sikter de på nok et rekordår, forteller daglig leder Bjørn-Aage Bredal til Finansavisen. Helt siden starten i 2013, med stort fokus på digital markedsføring, har Bilpleiekongen hatt stor økning hvert år. I et marked med stort potensiale har de stått frem som en klar ener på Bilpleie i Norge – nå er også fokuset å etablere seg i Europa.

EVO Fitness

–Vi kuttet markedsføringskostnadene med 2 millioner kroner i fjor, men fikk mer ut av hver krone ved å bli smartere med digital markedsføring.

Klar for å se resultater?

Ta en kaffe med oss — vår dør er åpen.