Hopp til hovedinnholdet

INEVO søker 6 nye Operative Markedsassistenter (deltid)!

INEVO er et digitalt markedsføringsbyrå som i dag består av 20 rådgivere og som dekker et bredt spekter av digitale tjenester. Med en rekke kjente merkevarer på kundelisten og en tradisjon for å gi folk mye frihet under ansvar har vi raskt blitt en attraktiv arbeidsplass.

INEVO søker 6 nye Operative Markedsassistenter (deltid)!

INEVO er et digitalt markedsføringsbyrå som i dag består av 20 rådgivere og som dekker et bredt spekter av digitale tjenester. Med en rekke kjente merkevarer på kundelisten og en tradisjon for å gi folk mye frihet under ansvar har vi raskt blitt en attraktiv arbeidsplass.

Vi ser nå etter 6 nye Operative markedsassistenter (deltid) som ønsker å bli en del av et engasjert fagmiljø innen markedsføring, design og utvikling.

Dette er en super mulighet for å få relevant erfaring, mye ansvar og enorme mengder kunnskap, og det kan fint gjøres ved siden av studier.

Hva er en Operativ Markedsassistent?

Som en Operativ Markedsassistent i INEVO vil du først gjennomgå vårt opplæringprogram. Dette strekker seg over 2 måneder og innebærer coaching av våre fagledere og en grundig innføring i hva som gjør INEVO rådgivere ettertraktet. Deretter vil du raskt få mye ansvar og tildelt dine egne kunder som du skal jobbe med 1-2 dager i uken. Normalen for en OMA er 50% arbeidsuke.

Hvem ser vi etter?

I denne rekrutteringsrunden ser vi etter 4 kandidater til å dekke en markedsføringsrådgiver-rolle, og 2 kandidater som gjerne har en god forståelse av markedsføring men som har kompetanse innen grafisk design / animasjon, eller React, PHP, Javascript, HTML og CSS. De to sistnevnte rollene vil fortsatt jobbe som Operative Markedsassistenter men bare tettere med vårt UX team.

Vårt opplæringsprogram er optimalisert over flere år og vi forventer ikke at du er en ferdig utlært ekspert. Det viktigste er at du har driv og en evnen til å lære raskt. Kjennskap til digitale annonsekanaler eller analyseverktøy er en fordel.

Personlige egenskaper

  • Nysgjerrig og sulten på å utvikle seg
  • Løsningsorientert og initiativrik
  • Gode analytiske evner og god forretningsforståelse
  • Glad i å holde et høyt tempo og ha flere baller i luften samtidig
  • Svært godt språk og formuleringsevne
  • Evne til å arbeide strukturert og selvstendig så vel som i team
  • Evne og vilje til å arbeide både med planlegging og praktisk utførelse av oppgaver

Arbeidsoppgaver

  • Du vil bistå bedrifter med rådgivning om, og gjennomføring av markedsaktiviteter.
  • Du vil planlegge og gjennomføre kampanjer og markedsaktiviteter som støtter opp under kundens målsetning.
  • Du vil være ansvarlig for annonsering og engasjerende innhold i sosiale medier.
  • Du vil koordinere kampanjer med aktuelle samarbeidspartnere av kunden.
  • Kontinuerlig analysere og optimalisere pågående markedsaktiviteter.

For 2 av de 6 utlyste stillingene vil følgende også være en naturlig del av arbeidsoppgavene. Disse to stillingene vil jobbe tettere med vårt UX team:

  • Utvikling og produksjon av markedsmateriell (annonser, nyhetsbrev, kampanjer, video, animasjon etc.)
  • Utvikling av nettsider / nettbutikker og A/B testing.
  • Andre oppgaver som normalt forventes av en Front-end rolle.

Slik er prosessen videre

Steg 1: Send en mail til soknad@inevo.no med CV og søknadsbrev. Søknadsfrist er 31/1 2020

Steg 2: Aktuelle kandidater blir kalt inn til førstegangsintervju i første uken av februar (uke 5).

Steg 3: Aktuelle kandidater får en arbeidsprøve som skal besvares i løpet av uke 6.

Steg 4: Tirsdag 16. februar (uke 7) holdes det andregangsintervjuer hvor vi går gjennom arbeidsprøven sammen.


Hva koster en e-commerce manager?

Hva koster en e-commerce manager?

Hva koster en e-commerce manager? Karl Philip Lund
Pyramideprinsippet

Pyramideprinsippet

Pyramideprinsippet Karl Philip Lund
Core Web Vitals: En studie av norske nettbutikker

Core Web Vitals: En studie av norske nettbutikker

Core Web Vitals: En studie av norske nettbutikker Hannah Lindelien