Hopp til hovedinnholdet
Suksesshistorie

Musti Norge

– I fjor sto nettbutikken for rundt 15 prosent av vår omsetning, og denne biten vokser mer enn våre fysiske butikker. Min målsetning er at nettbutikken skal stå for 25 prosent av vår samlede omsetning om to til tre år.

Featured

Finansavisen, 8. juli 2020: Musti Norge doblet omsetningen.

Musti har benyttet OMA-modellen til INEVO siden 2017.

I dag sitter Karoline Thon som operativ markedsassistent hos Musti to ganger i uken. Karoline ble rullert inn som assistent for markedssjefen i Musti etter at en annen OMA fra INEVO ønsket nye utfordringer internt. Hos Musti jobber Karoline med å skape vekst og resultater i sosiale medier, både gjennom annonsering og organisk aktivitet. Hun bidrar med gjennomføring og optimalisering av always-on kampanjer, månedlige kampanjer, daglige/ukentlige aktiviteter i SoMe og åpning av nye butikker.

Karoline jobber tett med markedssjef og e-handelssjef og bistår der det er behov for å gjøre hverdagen enklere for de som jobber internt. Dette innebærer til tider både e-postmarkedsføring, grafisk arbeid og SEO. Karoline tok over ansvaret for Instagram ved oppstart for å frigjøre tid for markedssjefen og har siden jobbet aktivt og strategisk med å øke følgermassen, som i dag er nært doblet.

Klikk på bildet nedenfor for å lese artikkelen.