Hopp til hovedinnholdet
Suksesshistorie

Triaden Tannklinikk

Slik bistod vi Triaden Tannklinikk med hjelp til å skaffe 50 nye kunder på under en måned!

Featured

Lesetid: 3 minutter

Kunde: Triaden Tannklinikk

Bransje: Tannlegeklinikker

Oppgave

Triaden Tannklinikk har økt kapasiteten som følge av stor pågang tidligere. INEVO skulle bidra til å få inn 30 kunder.

Resultat

Triaden Tannklinikk fikk inn 50 nye kunder på tre uker som følge av arbeidet som ble gjort.

Caset

Med et budsjett på 11 000 kroner har Triaden Tannklinikk fått 50 nye kunder til en kostpris av 220 kroner per kunde. Dette var under målet vi i plenum satt på 400 kroner. 400 kroner var maks Triaden ville betale per kunde.

Før du leser videre om prosessen, les hva Triaden Tannklinikk har å si om samarbeidet:


Vi er veldig fornøyd med hjelpen vi fikk fra INEVO. Vi har fått inn 50 nye kunder som er stor verdi for oss som trengte å fylle opp vår nye tannlege med nye pasienter. Vi fikk også hjelp til å tilpasse vår nettside til formålet. Vi ser veldig frem til hjelpen videre og mange nye pasienter!

Phuong Tran – Daglig leder Triaden Tannklinikk


Prosessen

Gjør nettsiden klar for besøk fra alle kanaler. Under ser du budskap i både toppmeny, introduksjonstekst og call to actions under. Dette sørger for at trafikk fra direkte søk, organisk og kanaler man ikke har kjørt annonsering får det med seg.

Triaden Tannklinikk
Triaden Tannklinikk. Tydelige CTA for tilbud.

Dedikerte landingssider. I dette tilfellet var det full undersøkelse, rens og airflow til 599 kroner (60% rabatt) til første kunder og et eget tilbud på tannbleking 2990 kroner (spar 1010 kroner)

Video: Kort introduksjon til hvordan vi strukturerte en landingside.

Facebook annonsering. Det ble laget kampanjer for nye kunder og tannbleking. Vi testet ut geografi targeting i forskjellige skalaer. Vi startet veldig lokalt, hvor vi deretter gikk litt bredere ut for å få volum. I en annen kampanje satt vi opp remarketing annonser, altså oppfølging annonser som følger opp besøk på landingssidene men som ikke har trykket “send melding”. 

Testing. Vi testet ulike budskap fra uke til uke for å ikke skape annonse utmattelse, spesielt da dette var lokalt og i et lite område. Her vekslet vi mellom diverse budskaper for å skape rask etterspørsel (siste sjanse) og for å skape nysgjerrighet til å lese om tilbudet.

Automatisering av leads til eget system. Vi sørget også for at alle som benyttet kontaktskjemaet var øremerket “nye kunder”, “tannbleking” og diverse slik at vi enkelt kunne skille disse. 

I tillegg til dette, har det vært andre aktiviteter som har stått på i bakgrunn. En av disse er Google Ads og fange opp de som er i søkemodus og som trenger hjelp nå. 

Vi takker Triaden Tannklinikk for muligheten og ser frem til et lengre samarbeid.

Ønsker du å ta klinikken din til nye høyder? Denne metoden egner seg også for fysioterapeuter, kiropraktorer og lignende tjenester.