Hopp til hovedinnhold
Tilbake til suksesshistorier

Tilbake til suksesshistorier

Triaden Tannklinikk

Datamaskin og tannlege

Lesetid: 3 minutter

Kunde: Triaden Tannklinikk

Bransje: Tannlegeklinikk

Oppgave

Triaden Tannklinikk har økt kapasiteten som følge av stor pågang tidligere. INEVO skulle bidra til å få inn nye kunder.

Resultat

Triaden Tannklinikk fikk inn over 1000 nye kunder som følge av arbeidet som ble gjort, dette over en lengre periode.

Caset

Målet var hele veien å få inn nye kunder som følge av mange tilflyttende i området. Planen var å kjøre et introduksjonstilbud for å lokke til seg disse, til en kostpris klinikken kan være fornøyde med. Dette lykkes vi med!

Før du leser videre om prosessen, les hva Triaden Tannklinikk har å si om samarbeidet:

"Vi er veldig fornøyd med hjelpen vi fikk fra INEVO. Vi har fått inn 1000 nye kunder som er stor verdi for oss som trengte å fylle opp vår nye tannlege med nye pasienter. Vi fikk også hjelp til å tilpasse vår nettside til formålet. Vi ser veldig frem til hjelpen videre og mange nye pasienter!"

Phuong Tran – Daglig leder Triaden Tannklinikk

Prosessen

Gjør nettsiden klar for besøk fra alle kanaler. Under ser du budskap i både toppmeny, introduksjonstekst og call to actions under. Dette sørger for at trafikk fra direkte søk, organisk og kanaler man ikke har kjørt annonsering får det med seg.

Triaden Tannklinikk. Tydelige CTA for tilbud.

Dedikerte landingssider. I dette tilfellet var det full undersøkelse, rens og airflow til 599 kroner (50% rabatt) til første kunder.

Meta annonsering

Det ble laget kampanjer for nye kunder og tannbleking. Vi testet ut geografi targeting i forskjellige skalaer. Vi startet veldig lokalt, hvor vi deretter gikk litt bredere ut for å få volum. I en annen kampanje satt vi opp remarketing annonser, altså oppfølging annonser som følger opp besøk på landingssidene men som ikke har trykket “send melding”. 

Testing

Vi testet ulike budskap fra uke til uke for å ikke skape annonse utmattelse, spesielt da dette var lokalt og i et lite område. Vi har i ettertid funnet ut at kontinuerlig testing av budskap er nøkkelen for at annonser ikke dør ut. I dag tester vi budskap på nettside, Google Ads og Meta annonsering.

Automatisering av leads til eget system

Vi sørget også for at alle som benyttet kontaktskjemaet var øremerket “nye kunder”, “tannbleking” og diverse slik at vi enkelt kunne skille disse. 

Fange etterspørselen som skapes i Meta

I tillegg til Meta annonsering, har det vært andre aktiviteter som har stått på i bakgrunn. En av disse er Google Ads og fange opp de som er i søkemodus og som trenger hjelp nå. Vi skaper mye etterspørsel ved å pushe annonser på Meta, og har derfor forbedret Google Ads kontoen slik at vi kan best mulig imøtekomme etterspørselen.

Vi takker Triaden Tannklinikk for muligheten og ser frem til et lengre samarbeid.

Ønsker du å ta klinikken din til nye høyder? Denne metoden egner seg også for fysioterapeuter, kiropraktorer og lignende tjenester.

Klar for å se resultater?

Ta en kaffe med oss — vår dør er åpen.