E-handelsdagen 2025
Her kan du se opptak og presentasjoner fra E-handelsdagen 2025.
Innholdsfortegnelse
- Dina Doder fra Norwegian
- André Pedersen fra Intersport
- Vetle Sørøy fra INEVO
- Alf Lim og Øystein Sandvik fra Norse Atlantic Airways
- Guro Smith og Janne Gjessing fra Floyd.no
- Jonas Moe fra TV2
- Daniel Theodor Henriksen fra INEVO
- Kenneth Rohr fra TRENDHIM
Dina Doder fra Norwegian
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner.
André Pedersen fra Intersport
Veien fra fysisk til digital markedsføring.
Vetle Sørøy fra INEVO
Mer testing på mindre tid: Slik får du Meta til å elske annonsene dine.
Har du spørsmål etter foredraget?
Eller kanskje du bare vil ta en uformell prat om eksperimentering, performance eller hvordan vi jobber i INEVO?
Alf Lim og Øystein Sandvik fra Norse Atlantic Airways
Fra 0 til 150% eksperimentering på 1 år.
Guro Smith og Janne Gjessing fra Floyd.no
Testing for suksess: Eksperimentering som driver for vekst hos Floyd.no.
Jonas Moe fra TV2
Hvordan lykkes med eksperimentering? Innsikt fra norges største eksperimentprogram.
Daniel Theodor Henriksen fra INEVO
"Eksperimenter som et helvete" - Dokumenterte tiltak du kan begynne med i morgen.
Vil du ta en prat med Theo?
Foredraget ga kanskje noen idéer – eller spørsmål. Theo tar gjerne en uformell prat om eksperimentering, testing og hvordan vi jobber i praksis.
Kenneth Rohr fra TRENDHIM
7 eksperimentelle flows som økte TRENDHIM's automatiseringsomsetning fra 32 % til 54 %.