Frokostseminar: Slik gjør du reklamen din mer effektiv
Dato
15. juni
Speakers
4
Tid
08.30-11.00
Sted
Oslo (TBA)
Velkommen til frokostseminar hvor vi skal diskutere hvordan du kan få mest mulig ut av markedsføringsbudsjettet ditt ved hjelp av å lage mer effektiv reklame og hvordan plassere den riktig. Rick Lawrence, tidligere CMO i Tine, Mondelez, Heineken og Unilever, nå strategisk leder i Oslo Reklamebyrå, kommer for å snakke om hvordan benytte seg av beste praksis og hvordan få mest mulig "return of investment" i den utfordrende tiden vi er inne i. Even Ødegård fra INEVO vil lære oss om hvordan få mer igjen for annonsekronene som brukes på digitale kanaler og hvordan du kan unngå "performance marketing-fellen". Du får også høre fra Michael Risnes og Simen Mjåset i Oslo Reklamebyrå som deler fra sine snart 20 års lange erfaring i reklamebransjen om hva som skal til for å lage effektiv reklame. Etter å ha deltatt på dette frokostseminaret er vi helt sikre på at du vil sitte igjen med inspirasjon og konkrete ideer du kan ta med deg tilbake på jobb. Frokostseminaret er gratis, men det er begrenset antall plasser, så hvis du ikke kan komme må du huske å melde deg av.
Sikre deg din plass nå!
Bestill billetterProgram
08.30
Dørene åpner
08.30-09.00
Frokost, kaffe og mingling
09.00-09.45
Rick Lawrence
Strategisk leder i Oslo Reklamebyrå
09.45-10.15
Even Ødegård
Rådgiver i INEVO
10.15-10.45
Michael Risnes og Simen Mjåset
Oslo Reklamebyrå
10.45-11.00
Spørsmål fra salen