E-handelsdagen 2025 - Eksperimentering
Dato
2. apr.
Speakers
8
Deltakere
300
Tid
9-16
Sted
Vika Kino
Nettbutikker står overfor en tid hvor det ikke lenger er nok å følge gamle mønstre. For å vokse i et marked i rask endring, må bedrifter tørre å tenke nytt og eksperimentere. De som tester, tilpasser seg og lærer raskt, vil ha størst sjanse for å lykkes. Tradisjonelle strategier kan fortsatt ha sin plass, men det er viktigere enn noensinne å utforske nye muligheter. På E-handelsdagen 2025 viser vi hvordan eksperimentering kan bli din mest effektive vekststrategi - med konkrete råd om alt fra testing av markedsføring til forbedring av kundeopplevelser og teknologi. Velkommen til E-handelsdagen 2025 den 2. april i Oslo! Kun 300 plasser, så meld deg på tidlig for å sikre din plass.
Pris per billett
2290,-
NOK
eks. mva.
EARLY BIRD - begrenset antall. Fullpris: 2590,- eks mva.
Bestill billetterDisse kommer på scenen
Vi har invitert et bredt spekter av foredragsholdere med ulike tilnærminger til eksperimentering. I tillegg arrangerer vi en paneldebatt hvor publikum kan stille spørsmål direkte til foredragsholderne.
Program
08:30-09:00
Dørene åpner
09:00
Introduksjon
Karl Philip Lund, INEVO
Hvordan lykkes med eksperimentering? Innsikt fra norges største eksperimentprogram
Jonas Moe, TV2
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner
Dina Doder, Norwegian
5 dokumenterte eksperimenter du kan begynne med i morgen
Vetle Sørøy, INEVO
Eksperimentering med fysisk DM i en digital verden
André Pedersen, Intersport
Afterwork
Bar Bardot, Henrik Ibsens gate 4 Oslo, Oslo 0255
Flere foredrag kommer...
Hvem passer dette for?
- Nettbutikker som vil vokse i et utfordrende marked
- Alle som jobber med netthandel
- Deg som vil knytte kontakt med de beste i bransjen
Er du klar for E-handelsdagen?
Ikke gå glipp av årets viktigste netthandelsarrangement!