E-handelsdagen 2025 - Eksperimentering (UTSOLGT)
Dato
2. apr.
Speakers
10
Deltakere
300
Tid
9-16
Sted
Vika Kino

Nettbutikker står overfor en tid hvor det ikke lenger er nok å følge gamle mønstre. For å vokse i et marked i rask endring, må bedrifter tørre å tenke nytt og eksperimentere. De som tester, tilpasser seg og lærer raskt, vil ha størst sjanse for å lykkes. Tradisjonelle strategier kan fortsatt ha sin plass, men det er viktigere enn noensinne å utforske nye muligheter. På E-handelsdagen 2025 viser vi hvordan eksperimentering kan bli din mest effektive vekststrategi - med konkrete råd om alt fra testing av markedsføring til forbedring av kundeopplevelser og teknologi. Velkommen til E-handelsdagen 2025 den 2. april i Oslo! Kun 300 plasser, så meld deg på tidlig for å sikre din plass.
Disse kommer på scenen
Vi har invitert et bredt spekter av foredragsholdere med ulike tilnærminger til eksperimentering. I tillegg arrangerer vi en paneldebatt hvor publikum kan stille spørsmål direkte til foredragsholderne.
Program
08:30-09:00
Dørene åpner
09:00
Introduksjon
Karl Philip Lund, INEVO
Hvordan etablere gode prosesser for eksperimentering i organisasjoner
Dina Doder, Norwegian
Veien fra fysisk til digital markedsføring
André Pedersen, Intersport
Mer testing på mindre tid: Slik får du Meta til å elske annonsene dine
Vetle Sørøy, INEVO
Fra 0 til 150% eksperimentering på 1 år
Alf Lim og Øystein Sandvik, Norse Atlantic Airways
Paneldebatt
Eksperimentering eller urettferdig konkurranse?
Testing for suksess: Eksperimentering som driver for vekst hos Floyd.no
Guro Smith og Janne Gjessing, Floyd.no
Hvordan lykkes med eksperimentering? Innsikt fra norges største eksperimentprogram
Jonas Moe, TV2
"Eksperimenter som et helvete" - Dokumenterte tiltak du kan begynne med i morgen
Daniel Theodor Hjertvik Henriksen, INEVO
7 eksperimentelle flows som økte TRENDHIM's automatiseringsomsetning fra 32 % til 54 %
Kenneth Rohr, TRENDHIM
Afterwork
Bar Bardot, Henrik Ibsens gate 4 Oslo, Oslo 0255

Hvem passer dette for?
- Nettbutikker som vil vokse i et utfordrende marked
- Alle som jobber med netthandel
- Deg som vil knytte kontakt med de beste i bransjen
Er du klar for E-handelsdagen?
Ikke gå glipp av årets viktigste netthandelsarrangement!