Hopp til hovedinnholdet
Tjeneste

Konverteringsoptimalisering (CRO)

CRO er forkortelse for conversion rate optimization og går under betegnelsen «konverteringsoptimalisering» på norsk.

Konverteringsoptimalisering betegner alle verktøy med mål om å gjøre passive besøkende om til aktive besøkende. Kort forklart dreier det seg om å få brukerne til å gjøre det du vil de skal gjøre – være seg å gjennomføre et kjøp, henvende seg via telefon eller melde seg inn i kundeklubben. Med konverteringsoptimalisering gjør du nettstedet ditt mer effektivt ved kontinuerlig analyse, testing, måling og optimalisering. Med andre ord er dette noe alle nettbutikker bør jobbe med!

Det er essensielt å jobbe strategisk med konverteringsoptimalisering. For at dette skal fungere i praksis må vi ha god forståelse for hva målet er – hvor vil vi med dette arbeidet? Konverteringsoptimalisering er langt fra begrenset til én plattform – vi kan kan utføre dette arbeidet på nettsider, hjemmesider, i sosiale medier, fysiske butikker osv. Listen er lang! I INEVO arbeider vi strategisk og trinnvis med CRO for å sikre at vi fatter beslutninger basert på grundig analyse og hypotesetesting.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Kry

Kry

Les hvordan Kry fikk fart på den organiske veksten etter hjelp fra INEVO.

Les suksesshistorien
Venstre

Venstre

Les hvordan Venstre og INEVO skapte en digital strategi som bidro til et historisk valgresultat.

Les suksesshistorien
Ragn-Sells

Ragn-Sells

Les hvordan Ragn-Sells fikk rekordomsetning på nett ved hjelp av INEVO.

Les suksesshistorien