
Triaden Tannklinikk
Slik fikk Triaden Tannklinikk 50 nye kunder på under en måned!
CRO er forkortelse for conversion rate optimization og går under betegnelsen “konverteringsoptimalisering” på norsk.
Konverteringsoptimalisering betegner alle verktøy med mål om å gjøre passive besøkende om til aktive besøkende. Kort forklart dreier det seg om å få brukerne til å gjøre det du vil de skal gjøre – være seg å gjennomføre et kjøp, henvende seg via telefon eller melde seg inn i kundeklubben. Med konverteringsoptimalisering gjør du nettstedet ditt mer effektivt ved kontinuerlig analyse, testing, måling og optimalisering. Med andre ord er dette noe alle nettbutikker bør jobbe med!
Det er essensielt å jobbe strategisk med konverteringsoptimalisering. For at dette skal fungere i praksis må vi ha god forståelse for hva målet er – hvor vil vi med dette arbeidet? Konverteringsoptimalisering er langt fra begrenset til én plattform – vi kan kan utføre dette arbeidet på nettsider, hjemmesider, i sosiale medier, fysiske butikker osv. Listen er lang! I INEVO arbeider vi strategisk og trinnvis med CRO for å sikre at vi fatter beslutninger basert på grundig analyse og hypotesetesting.
Slik fikk Triaden Tannklinikk 50 nye kunder på under en måned!
INEVO bidro til at norges første konkurranse på blokkjede ble en suksess
Musti Norge har doblet fjorårets omsetning. Slik hjelper vi Musti å lykkes på nett!