Hopp til hovedinnholdet

Betalte lenker

Betalte lenker er lite verdt..
”Not all links are created equal” er et kjent begrep innen SEO-verden når det gjelder lenker. Det er for eksempel stor forskjell mellom en inngående lenke som dukker opp i en redaksjonell tekst og som har en naturlig hensikt og sammenheng med resten av innholdet, enn en lenke som dukker opp i et footer eller et sidebanner.

Google’s algoritmer forstår utmerket godt hvorvidt et en lenke er kjøpt, eller om den har et naturlig og organisk opphav (editorial links). Det er disse sistnevnte lenkene som søkemotorene betrakter som en kvalitetsindikator på gode sider som de vil sende brukerne sine til. Lenker som kan kjøpes er ikke en slik indikator, og har i dag liten betydning for organisk rangering.

 

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Kry

Kry

Les hvordan Kry fikk fart på den organiske veksten etter hjelp fra INEVO.

Les suksesshistorien
Venstre

Venstre

Les hvordan Venstre og INEVO skapte en digital strategi som bidro til et historisk valgresultat.

Les suksesshistorien
Ragn-Sells

Ragn-Sells

Les hvordan Ragn-Sells fikk rekordomsetning på nett ved hjelp av INEVO.

Les suksesshistorien