Hopp til hovedinnholdet

Historie


Blir ditt nettsted foretrukket gang på gang av søkerne?

Google og andre søkemotorers algoritmer har tradisjonelt fokusert på å levere de mest relevante treffene basert på søkefrasen som tastes inn i søkefeltet alene. I løpet av de siste årene har din personlige digitale atferd blitt en større del av den mangfoldige algoritmen.

Har du en nettside med godt innhold og god brukeropplevelse, vil dette øke sjansene for at brukerne kommer tilbake til deg – til tross for at siden din rangerer under konkurrentene dine.

Hva er så løsningen for å komme Google i møte med denne rangeringsfaktoren? Det beste og eneste rådet er å gjøre deg mest mulig relevant for søkeren. Dersom en Google-bruker gang på gang foretrekker din nettside over konkurrentene, til tross for at du kanskje rangerer lavere enn mange av dem, vil siden din løftes høyere opp i brukerens Google-søk i fremtiden.

De fleste hensyn Google tar, og alle algoritmer som styrer hva søkerne får servert på søkeresultatet, handler om relevans. Å levere søkeresultat som er skreddersydd for nettopp deg, stiller seg parallelt med søkemotorenes innsats for å gjøre søket mest mulig relevant til geografi og intensjonen bak en kompleks søkefrase.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Enklere Liv

Enklere Liv

INEVO har gjort markedsføringen enklere for Enklere Liv.

Les suksesshistorien
Skadedyrshop.no

Skadedyrshop.no

Slik økte vi organisk trafikk med 473%, og nye brukere med 567%.

Les suksesshistorien
EVO Fitness

EVO Fitness

Vi kuttet markedsføringskostnadene med 2 millioner kroner i fjor.

Les suksesshistorien