Hopp til hovedinnholdet

betalte lenker

Betalte lenker er lite verdt..


”Not all links are created equal” er et kjent begrep innen SEO-verden når det gjelder lenker. Det er for eksempel stor forskjell mellom en inngående lenke som dukker opp i en redaksjonell tekst og som har en naturlig hensikt og sammenheng med resten av innholdet, enn en lenke som dukker opp i et footer eller et sidebanner.

Google’s algoritmer forstår utmerket godt hvorvidt et en lenke er kjøpt, eller om den har et naturlig og organisk opphav (editorial links). Det er disse sistnevnte lenkene som søkemotorene betrakter som en kvalitetsindikator på gode sider som de vil sende brukerne sine til. Lenker som kan kjøpes er ikke en slik indikator, og har i dag liten betydning for organisk rangering.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Ragn-Sells

Ragn-Sells

Les hvordan Ragn-Sells fikk rekordomsetning på nett ved hjelp av INEVO.

Les suksesshistorien
Der Ute

Der Ute

Les hvordan Der Ute sammen med INEVO skapte en sterk omsetningsvekst med WOW-opplevelse på nett!

Les suksesshistorien
Bullfighter

Bullfighter

Les hvordan Bullfighter økte salget sitt med 365% med strategisk rådgiving fra INEVO.

Les suksesshistorien