Hopp til hovedinnholdet

Rykte


Hvilken verdi har din sosiale fanbase for rangering og organisk trafikk?

Det står ingenting i veien for å opprette hundrevis av ulike kontoer på sosiale medier for å generere buzz knyttet til et tema eller en merkevare. Problemet er at dette er enkelt å oppdage, både for oss vanlige brukere og for algoritmene som styrer mange av de sosiale mediene.

Som merkevare vil du tjene mest på å være assosiert med sosiale kontoer som er mest mulig genuine og med sterk autoritet. Det er derfor viktig at din tilstedeværelse på sosiale medier betraktes som autentisk, nyttig og relevant for mangfoldet av brukerne i din målgruppe.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Kry

Kry

Les hvordan Kry fikk fart på den organiske veksten etter hjelp fra INEVO.

Les suksesshistorien
Venstre

Venstre

Les hvordan Venstre og INEVO skapte en digital strategi som bidro til et historisk valgresultat.

Les suksesshistorien
Ragn-Sells

Ragn-Sells

Les hvordan Ragn-Sells fikk rekordomsetning på nett ved hjelp av INEVO.

Les suksesshistorien