Hopp til hovedinnholdet

Sosialt


Atferd og kontakter i sosiale medier benyttes for å gjøre søkeresultatene mest mulig relevante for deg.

I vårt daglige analoge liv har de fleste av oss en oppfatning om at restauranter, nyhetsartikler eller produkter som våre venner og bekjente liker, vil vi også selv foretrekke. Når du gjør et Google-søk etter et tema som har vært aktuelt i nyhetsbildet den siste tiden, og en Facebook-venn av deg har delt en nyhetsartikkel om dette temaet i mellomtiden, vil denne artikkel vektes høyere av algoritmen som beregner hvor relevant den er for ditt søk.

Google+ har ennå ikke fått den kritiske massen av brukere (og vil heller trolig aldri få det). At Google gjennom dette sosiale nettverket ville få en større oversikt over dine kontakters atferd på nett, var nok en av tankene bak det hele.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Enklere Liv

Enklere Liv

INEVO har gjort markedsføringen enklere for Enklere Liv.

Les suksesshistorien
Skadedyrshop.no

Skadedyrshop.no

Slik økte vi organisk trafikk med 473%, og nye brukere med 567%.

Les suksesshistorien
EVO Fitness

EVO Fitness

Vi kuttet markedsføringskostnadene med 2 millioner kroner i fjor.

Les suksesshistorien