Tjeneste

SOME

SOME er forkortelsen for sosiale medier og omfatter blant annet sosiale kanaler som Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter og Snapchat.

Unikt og godt innhold er essensen i å skape engasjement blant følgerskarer i sosiale medier. I tillegg må du ha god kjennskap til hvem publikummet ditt er.

I INEVO jobber vi strategisk og operativt med innholdsproduksjon og ivaretar kanalenes egenart. Vårt SOME-team har lang erfaring med innhold og annonsering, og jobber operativt med blant annet Facebook, Instagram og Snapchat. Dette for å bevare og øke engasjementet i kanalene. Community management er en del av den daglige driften i sosiale kanaler. Her får vi god innsikt i publikummet vårt og bygger broer mellom dem og merkevaren.

Om du eller din bedrift trenger hjelp til å øke synlighet, skape trafikk, engasjement eller verdi i sosiale medier, nøl ikke med å kontakte oss. Vi hjelper deg med innholdsproduksjon, oppsett av konti samt daglig vedlikehold og optimalisering i sosiale medier!

Vi leverer:

  • Hygienesjekk av din profil i sosiale medier
  • Strategisk analyse av hvordan du kan nå dine mål gjennom markedsføring i sosiale medier
  • Rådgivning til kreativ innholdsproduksjon i de ulike kanalene
  • Oppsett av annonsekonto i sosiale medier
  • Oppsett av piksel og konverteringssporing
  • Oppsett, drift, vedlikehold og optimalisering av Facebook / Instagram-kampanjer
  • Grunnleggende kurs i Sosiale medier
  • Kurs i Facebook/Instagram-annonsering

Ofte stilte spørsmål

Hva står SOME for? 

SOME er en forkortelse for sosiale medier. Betegnelsen blir ofte brukt på tjenester som Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram og Snapchat.

Hvor mange nordmenn bruker sosiale medier?

De aller fleste nordmenn bruker sosiale medier. Størst er Facebook med nesten 3,5 millioner registrerte norske brukere. Av de som er registrert, bruker over 70% Facebook hver dag.

Hvordan få flere følgere på sosiale medier?

For å skaffe deg følgere på sosiale medier er det viktig å lage innhold som engasjerer brukere. Derfor er det viktig å forstå hvilket innhold din målgruppe vil se og teste ut hva som fungerer for deg.

Må jeg bruke penger på sosiale medier?

Nei, du må ikke bruke penger for å bli synlig på sosiale medier – men det kan være en fordel. Det kan ta lang tid å bygge organisk synlighet, dette er kontinuerlig arbeid. Ved å bruke penger på annonsering får du også flere muligheter enn ved vanlig organisk posting. Best av alt fungerer disse to i kombinasjon.

VÅRE KUNDER ER FORNØYDE MED VÅR OMA - MODELL

Skadedyrshop.no

Skadedyrshop.no

Slik økte vi organisk trafikk med 473%, og nye brukere med 567%.

Les suksesshistorien
EVO Fitness

EVO Fitness

Vi kuttet markedsføringskostnadene med 2 millioner kroner i fjor.

Les suksesshistorien
Lunehjem

Lunehjem

Vi økte konverteringsraten med hele 211 % på en måned.

Les suksesshistorien