Tilbake til suksesshistorier
Musti Norge
Finansavisen, 8. juli 2020: Musti Norge doblet omsetningen.
Musti har benyttet OMA-modellen til INEVO siden 2017.
I dag sitter Karoline Thon som operativ markedsassistent hos Musti to ganger i uken. Karoline ble rullert inn som assistent for markedssjefen i Musti etter at en annen OMA fra INEVO ønsket nye utfordringer internt. Hos Musti jobber Karoline med å skape vekst og resultater i sosiale medier, både gjennom annonsering og organisk aktivitet. Hun bidrar med gjennomføring og optimalisering av always-on kampanjer, månedlige kampanjer, daglige/ukentlige aktiviteter i SoMe og åpning av nye butikker.
Karoline jobber tett med markedssjef og e-handelssjef og bistår der det er behov for å gjøre hverdagen enklere for de som jobber internt. Dette innebærer til tider både e-postmarkedsføring, grafisk arbeid og SEO. Karoline tok over ansvaret for Instagram ved oppstart for å frigjøre tid for markedssjefen og har siden jobbet aktivt og strategisk med å øke følgermassen, som i dag er nært doblet.