Betalte søk er samlebetegnelsen på alt av betalt annonsering i søkemotorer som eksempelvis Google og Bing. Sammen med SEO er betalte søk med på å hjelpe bedriften din å skape trafikk, salg og synlighet i søkemotorer.

I INEVO har vi et Google Ads-sertifisert team som jobber operativt og kontinuerlig med analyse, optimalisering, automatisering og testing for kundene våre. Vi setter opp en Google Ads-konto for å gjøre deg og din bedrift mer synlig for potensielle kunder som leter etter produkter eller tjenester din bedrift tilbyr. Vi hjelper deg å øke trafikken på nett, og i fysisk butikk.

 

I INEVO har vi også fokus på helheten for deg som kunde. Det betyr at vi jobber aktivt med tilknyttede fagområder som SOME, SEO og CRO for å forbedre det totale resultatet for kunden.

 

Har bedriften din allerede en Google Ad-konto? Basert på analyser og tester kan vi bruke innsikt til å gjøre forbedringer.

 

Vi tilbyr i tillegg kurs og veiledning for deg eller din bedrift om du ønsker å lære mer om Google Ads-annonsering. Kontakt oss for mer informasjon!

Google Ads-teamet i INEVO

Hannah Lindelien

Hannah Lindelien

Martine Karlsson

Martine Karlsson

Even Ødegård

Even Ødegård

Katerina Sharapova

Katerina Sharapova

Eivind Bodding

Eivind Bodding

Artikler om Betalt søk

10 måter du kan skreddersy dine Google Ads annonser

I en Google Ads konto som skal dekke mange hundre, kanskje mange tusen, ulike kategorier og produkter kan det være vanskelig å opprettholde et tilfredsstillende nivå av relevans og tilpasning i den enkelte annonsen. Lær hvordan du kan bruke Ad Customizers og If-functions i dette innlegget!

Dette må du vite om Google Ad Grants

Google Ad Grants gir støtte til annonsering gjennom AdWords slik at ideelle organisasjoner kan rekruttere flere frivillige eller få flere donasjoner. Det er visse begrensninger og krav knyttet til denne annonseringen. Vi har samlet alt du må vite om Google Ad Grants. Les mer om kravene som stilles her!

Slik strukturerer du dine shoppingkampanjer

Oppsummering av bloggposten Hvilke fordeler gir shoppingannonser i forhold til vanlige tekstannonser Hvordan benytte negative søkeord, kampanjeprioritering og produktnivåer i din shoppingkampanje Tre konkrete måter å strukturere din...

Flere grunner til å implementere Google-utvidelser

Aktiverte annonseutvidelser vises for brukere hver gang en annonse med høy Ad Rank vises på en av topplasseringene over organisk søk. Utvidelser gir deg mulighet til å vise mer informasjon enn kun headline, URL og annonsetekst. Utvidelser gir brukerne mer informasjon,...