E-handelsdagen 2023
Dato
26. apr.
Speakers
11
Deltakere
300
Tid
09-16
Sted
Vika Kino, Oslo
Temaet for årets konferanse er prising. Prising av produkter er blant de viktigste oppgavene en nettbutikk gjør. Priser man for lavt, risikerer man lave marginer. Priser man for høyt, risikerer man å miste kunder. Prisstrategi er en kritisk suksessfaktor i norske nettbutikker, men samtidig et område med lite eller ingen kompetanse i de fleste nettbutikker. Ledere kan lite om prisstrategi og bruker derfor ofte ressursene på digital markedsføring, design, merkevarebygging og produktutvikling fremfor å jobbe aktivt med prising av produkter. INEVO har samlet flere av Norges fremste eksperter på temaet prising. Konferansens formål er å løfte kompetansenivået innen norsk netthandel!
Pris per billett
2350,-
NOK
eks. mva.
Dagspass - Ordinær (Oppdatering 3. april - Få plasser igjen)
Bestill billetterHvem passer dette for?
- For deg som vil ta nettbutikken til nye høyder
- For deg som jobber innenfor e-handel
- For deg som ønsker å møte de beste i bransjen
Les om fjorårets suksess
I 2022 samlet INEVO noen av de beste norske nettbutikkene for å finne ut av som skal til for å vokse på nett etter to år med pandemi.
Les blogginnlegget her ->Disse kommer på scenen (flere navn kommer løpende)
Vi har invitert et bredt spekter av foredragsholder som har ulike tilnærming til prising. Du får høre hva forskningen sier, en oppdatering på lovgivningen og du får praktiske eksempler fra ledende norske netthandelsaktører. I tillegg kjører vi en paneldebatt der publikum kan stille spørsmål til foredragsholdere.
Program
08.30-09.00
Dørene åpner
Det blir servert lett frokost
09.00
Karl Philip Lund
INEVO
Introduksjon
Hanne Kjærnes
Farmasiet.no
Prisstrategi som et verktøy for vekst
Ragnhild Silkoset
BI
Hvordan påvirke kundenes betalingsvilje på nettet
Pause
Enkel servering
Kamilla Hjortmo
Forbrukertilsynet
Oppdatering på lover og regler fra Forbrukertilsynet rundt prising
Pause
Enkel servering
Nadia Jørgenrud & Nora Teie Knudsen
Masterstudie: Utforming av rabattkoder for optimal effekt
11.30
Lunsj
Lunsj og bli kjent med andre netthandelsvenner!
Deltakere fra ulike nettbutikker, Høyskolen Kristiania og Forbrukertilsynet
Paneldiskusjon: Hvordan ser fremtiden ut?
Even Ødegård
INEVO
Rabattkoder og lojalitetsprogram - venn eller fiende?
Anders Mamen
Høyskolen Kristiania
Hvordan kan smart design påvirke kundenes betalingsvilje?
Thomas Michalsen
Bring
Smart prising av levering i kassen
Rafael Rossi Silveira
Oda
Oda's journey from Global Strategy to its local price position
16.00
After work
Vi drar videre til en bar i nærheten hvor det er mulig å stifte nye bekjentskaper og få seg noe å spise og drikke. Åpent for alle.