Hopp til hovedinnhold

Jobb med en e-handelsekspert fra 60 000 NOK i måneden

De aller fleste byråer gjemmer prisene, det gjør ikke vi. Vår prismodell er enkel og transparant. Det er ingen overraskelser. Å jobbe med en e-handelsekspert fra INEVO koster fra 60 000 NOK i måneden. Da får du en digital markedsfører som hjelper deg å implementere søkemotormarkedsføring, sosiale medier og e-postmarkedsføring.

Jobb med en e-handelsekspert fra INEVO

For 60 000 NOK, får du tilgang til e-handelseksperter. Vi deler innsikt, strategi og taktikk vi har brukt for å hjelpe andre nettbutikker vokse med mer enn 10 millioner NOK på et år.

Vårt team av eksperter er klare til å hjelpe deg.

Du trenger ikke å planlegge workshopper eller lange strategiprosseser som du ville gjort med et tradisjonelt byrå. Det er heller ingen lang opplæring og en-boardingsperiode som du vil ha om du ansetter selv.

For 60 000 NOK per måned - eller 720 000 NOK i året - får du en ekspert innen digital markedsfører som er klar til å hjelpe din bedrift vokse.



Vi skaper verdi for kundene våre

Våre ansatte har fått opplevelsen av to flotte kollegaer i stedet for et eksternt byrå, noe som har skapt både tillitt og økt kompetansen internt.

Charlotte Kvasnes

Charlotte Kvasnes

Head of Digital and Marketing, Gullfunn

Fordeler ved å jobbe med INEVO

  • Praktisk kompetanse

  • Hurtig vekst

  • Rimelig investering

• Vi kan starte umiddelbart, og det er ingen rekrutteringsprosess • Det er en rimelig investering (mindre enn å ansette et byrå eller en intern markedsfører) • Det er ingen risiko og langsiktige kontrakter. Du kan avslutte samarbeidet når som helst • Vi er hands-on digitale markedsførere. Vi er her for å implementere!

Kontakt oss ->

Hva du kan forvente av en e-handelsekspert

Ukentlig tilstedeværelse, kunnskapsdeling og en helhetlig tilnærming til digital markedsføring.

Ukentlig tilstedeværelse

En av våre e-handelseksperter (en OMA) sitter sammen med deg og ditt team 2 dager i uken, så de kan lære mer om deres strategi, forretningsmodell og kunder.

Resten av uken sitter de på INEVO sine kontorer for å få innspill fra INEVO sitt fagmiljø, sparre med kollegaer og følge opp dere ved behov. 

En helhetlig tilnærming til digitale kampanjer

Markedsføringskanaler er ikke siloer og de fungerer alltid best når de jobber sammen. Det er derfor vi fokuserer på 3 kanaler når vi bygger en markedsføringsrigg for nettbutikker.

Betalt søk

Vi setter opp og implementere en betalt søk-strategi for bedriften og vil holde i Google Ads og Bing, retargeting og Shopping Feed kampanjer.

Igjennom betalt søk hjelper vi deg øke salget og lønnsommheten i nettbutikken din.

Lær mer om søk ->

Sosiale medier

Vi lager og implementere en betalt sosial mediestrategi for bedriften din som inkluderer Meta (Facebook, Instagram), Snapchat, Pinterest og TikTok-annonser hvor vi fokuserer på å bygge tillit til potensielle kunder med vår oppdaterte best practice og kunnskap.


Vi bruker en datadrevet tilnærming med kampanjer for å målrette mot nye og eksisterende kunder.

Lær mer om sosiale medier ->

E-postmarkedsføring

Vi lager og implementere en e-postmarkedsføringstrategi. Vi fokuserer på å bygge din e-postmarkedsføringsliste og å sende ut e-postkampanjer.

Vi implementere også automatiserte e-postkampanjer basert på nettside og kjøpsatferd.

(Lær mer om e-postmarkedsføring)

Lær mer om e-postmarkedsføring ->

Vedlikehold av nettsiden

Innhold på nettstedet er kjernen i alle digitale markedsføringskampanjer. Vi administrerer kategorisider, produktsider, landingssider, betalingsprosessen og optimaliserer teksten og innholdet tilsvarende - for å hjelpe deg å øke salget.

Kunnskapsdeling

Vi har hjulpet e-handelsselskaper å vokse i 10 år. En av de største verdiøkningene vi tilbyr i dette samarbeidet er å dele kunnskapen vår innen e-handel.

Vi vil dele innsikt og taktikk som de største e-handelsbutikkene i Norge, trender innen AI og e-handel samt intern opplæring og workshops om hvordan e-handelsmerker øker salget.

Start arbeidet med en ekspert i dag!

Tilpassede prosjekter

Vi samarbeider best med B2C nettbutikker som genererer mellom 40-80 millioner NOK i omsetning. Imidlertid har vi en dokumentert resultater fra å jobbe med B2B e-handel, software as a service (Saas) og konsulentselskaper.

Hvis du ikke er en nettbutikk, men fortsatt føler at vi kan tilby samme verdi for deg, kontakt oss i dag. Vi diskuterer forretningsutfordringene dine og deler ideer om hvordan vi kan samarbeide.

Diskuter et nytt prosjekt ->

Ofte stilte spørsmål

Ja, la oss snakke! Fyll ut dette skjemaet, så kan vi diskutere hvordan vi tror vi kan hjelpe deg med å nå dine mål.

Nei, og du kan kansellere kontrakten når som helst. Faktisk, for alle nye kunder, tilbyr vi en 1-måneds prøveperiode, der hvis det av en eller annen grunn ikke fungerer, kan du avslutte avtalen. Etter det er det 3 måneders oppsigelse, akkurat som med en ansatt.

Vi vil være til stede på kontoret ditt 2 dager i uken, og tilgjengelig eksternt resten av uken. Når vi jobber eksternt, vil vi være tilgjengelige for å hjelpe deg med ting som annonsetekst, grafikk og små nettsideoppdateringer. Men for større aktiviteter, som nye annonsekampanjer, utsendelser av nyhetsbrev eller publisering av nye produktkategorier på nettstedet ditt, finner vi det lettere å gjøre det når vi er til stede på kontoret ditt.

Våre kjernetjenester er søk, sosial og e-postmarkedsføring, men vi har også ekspertise innen innholdsmarkedsføring, konverteringsoptimalisering, design, UX og utvikling. Du kan se en fullstendig liste over våre tjenester her.

Selvfølgelig! Kontakt din OMA, så deler vi noen ideer om hvordan vi tror vi kan hjelpe deg med flere digitale markedsføringstjenester.

For å leie en OMA er det en fast kostnad på 60 000 NOK per måned. Vi tar kun timepriser for tilpassede prosjekter, som tilstandsrapporter / audits eller nettsideprosjekter. Vår timepris er 1200 NOK (med minimum 10 timer per måned).