Operative markedsassistenter
Løser konsulentutfordringene
Du slipper å ansette
Du får et fagmiljø i ryggen
Operative markedsassistenter (OMA) er kjernen i vår samarbeidsmodell, OMA-modellen. Helt enkelt forklart handler det om at vi matcher en av våre OMAer med din bedrift, basert på deres kompetanse og dine behov. Med en OMA får du hjelpen du trenger raskere og billigere enn ved ansettelse. Modellen tilbyr en helt unik fleksibilitet hvor kompetansen tilpasses dine behov, selv når behovet endrer seg!
Slik hjelper vi deg
01
OMA
Våre OMAer jobber operativt med markedsføring for at du skal nå dine mål! En ekspert på markedsføring, som også kjenner din merkevare, bedrift og menneskene i den. Gjennom OMA-modellen får du ikke bare en markedsfører, men også et helt fagmiljø i ryggen.
02
Spesialistmiljø
Våre spesialister besitter en særegen spisskompetanse innen sitt fagområde - både strategisk og operativt. På denne måten takler de komplekse problemstillinger og bidrar med verdifull innsikt du kun finner hos noen i toppen av sitt felt.
03
Team
Om du har et stort prosjekt, eller trenger ekstra drahjelp, da har vi løsningen. Med et team fra INEVO får du fire personer som hjelper deg å nå dine mål. Et team dekker et bredere kompetanseområde og har større kapasitet enn en OMA alene.
Kompetanse
I tillegg til vår OMA-modell, tilbyr INEVO en rekke essensielle tjenester for din bedrift.
Noen av våre kunder
Netthandel
B2B / Business-to-Business
SAAS / Software as a Service
B2C / Business-to-consumer